Blog & Return On Investment
Beh, questa mi sembra una di quelle storie che non si sentono tutti i giorni.
Considerate due fattori: un blog (su piattaforma typepad da 14.95$ al mese) e un Return On Investment di circa 1 milione di dollari. Stando a quanto riportato da Debbie Weil, Charlene Li, principal analyst di Forrester Research, lo scorso anno, attraverso il suo blog, avrebbe fatto entrare nelle casse di Forrester Research 1 milione di dollari in nuove acquisizioni.
Già dimenticavo, questo è il blog su cui scrive Charlene Li. Se qualcuno ha fatto di meglio, fatemi sapere...
Questa un breve profilo di Charlene:
As a principal analyst on the Devices, Media, & Marketing team, Charlene examines the ways new technology will affect how companies deliver information, content, and advertising, as well as how these changes will affect the businesses that provide these services.
Charlene's current research agenda focuses on marketing trends, search engine marketing, media site design, local media, social networking, blogs, RSS, politics, online recruitment, and consumer portals. Charlene also oversees the operation of Forrester's San Francisco office.
She also shares her insights on technology developments in media and marketing in her Weblog.